Visszatértem!

14dec09

A korábbi bejegyzéseket nézegetve rájöttem, hogy igenis volt, valaha volt Nekem időm… Blogokat, képeket, magazinokat “lapozgatni”, dekor-élményeket magamba szívni és továbbadni.
Azóta szinte egyátalán nincs, és egy fikarcnyi bejegyzést nem szerkesztettem az elmúlt fél évben.
Az ok ez:
www.opinionleaders.hu
Meg ez:
www.cafetv.hu
Meg még jó pár videós projekt…
Amik a nap 12, 16, 18, 24 óráját követelik tőlem időnként.

Pedig azóta levédettem a zsofiberendez.hu-t, hogy szépen átköltöztessem a blogot, saját designú, csodálatos környezetbe, és azt is elterveztem, hogy a provánszi házamat is … megtervezem.

Így december közepére valamelyest lecsitultak a hullámok, kevesebb a dolgom, és VÉGRE, mindenkinek tudok majd válaszolni, aki kedvesen
– emailen vagy
– kommentben kérdezett tőlem.

Olyan voltam, amikor megláttam a leveleket mint Julie a Julie and Juliaban. Én sem gondoltam volna, hogy igenis vannak, akik olvasnak és, ami még szebb az egészben… hiányolnak is.

És a lelkiismeretem megszólalt, hogy időhiány ide vagy oda. The show must go on!



No Responses Yet to “Visszatértem!”

  1. Vélemény?

Vélemény, hozzászólás?

