Trükkös tárgyak tára v3

09máj09

A sorozat írói sztrájkjának (az alacsony bérezés révén vállalt mellékes munkák megnövekedése :))) következtében, a heti bejelentkezések száma csökkent ugyan, de egy szappanopera nem érhet véget ilyen lezáratlanul.

Ne is törődjünk hát holmi személyes és szociális problémákkal, itt a következő TTT, vessük hát magunkat a közepibe.

Földrajz puska laptoptok

terkep_laptoptok

Megvásárolható: Popdeluxe

Kosarat a bicikliknek is!

bicikli_kosar

Megvásárolható: Scandinavian Grace

Ebéd Manet-val

muveszi_terito

Megvásárolható: Atypik

Papírtányér

papirtanyer

Megvásárolható: Passonately Curious

Háromarcú óra

haromarcu_ora

Megvásárolható: Moma store

Mágneses kulcstartó

magneses_kulcstarto

Megvásárolható: Molla space

A valaha volt legfunkcionálisabb krumplihámozó szett

krumplihamozo

Designer: Thomas Kral

Tejes kancsó

tejes_kancso

Megvásárolható: Neatorama

Környezetbarát étkezőszett gyerekeknek

etkezoszett_gyerekeknek

Via: Minor Details



7 Responses to “Trükkös tárgyak tára v3”

  1. 1 Mateo87

    az az étkező szett miért környezetbarát, ha fákat vágtak ki azért, hogy elkészüljön???

  2. 2 zsofi berendez!

    Nyilván meglátás kérdése, hogy mi a környezetbarátabb megoldás: újrahasznosított faanyagból készült étkészlettel étkezni nap mint nap, vagy műanyag tányérok sokaságát elhasználni???

  3. 3 zsofi berendez!

    Ez éppen bambuszból készült!

  4. 4 Mateo87

    Akkor éértem. Ha bambusz”erdőket” írtunk, az környezetbarát🙂 nem azért, de én eddig sem ettem műanyag tányérokból otthon. mi kerámiát használunk, amiknek nagyrésze kiskorom óta megvan – szóval legalább ennyire környezetbarát. Én is szeretem a környezetet, és tök jo, hogy irtal errol a temarol is, mert errol napjainkban minden embernek hallania kell. Tudatosan kell viselkednünk, hiszen szinte minden cselekedetünk hat a földre. Regen en is ugy gondoltam, hogy mennyire is szép pl egy fabútor, vagy mennyivel jobb egy valodi fenyo karacsonyra, mint egy muanyagbol gyartott (kozelebb vagyok a termeszethez es meg kőolajat sem kellett égetni). De rajottem es tapasztaltam, hogy muanyag es valodi fenyo nelkul is lehet ugyanolyan karacsonyt csempeszni egy lakasba. De ne terjunk el e felé, ez csak pelda. És ne haragudj, nem kioktatásból akartam íni, nem is ellenkezni akarok, csupán azt próbálom megosztani, amit én gondolok környezetvédőként🙂 Az lenne a lényege a mondanivalómnak, hogy (majdnem) mindig van egy jobb, tisztább ösvény, amit járhatunk természetünk, fiaink érdekében. Csupán szét kell néznünk…

  5. 5 zsofi berendez!

    Ez szerintem pontosan az egyik tipikus példája a “környezettudatos” divatnak. Nem baj, hogy divat, de ilyenkor igyekszik mindenki erre a címkére hivatkozni, aminek persze én is sokszor a csapdájába esem, lsd. fenti bejegyzés!

  6. 6 Mateo87

    De ugye nincs harag🙂

  7. 7 zsofi berendez!

    Nincs, dehogy. A kommentek arra vannak, hogy interaktiválódjunk, érdeklődjünk, vitázzunk!🙂


Vélemény, hozzászólás?

